Pakiet aplikacji do Smartfloor - Szachownica

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Cena: 1 064,00 zł 1064.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Learnetic
Kod produktu: FB56-13737

Opis

Jesteś dobrym strategiem? Potrafisz przewidywać ruchy przeciwnika?

Pakiet szachownica to zestaw czterech gier, które uczą logicznego myślenia, ćwiczą spostrzegawczość oraz poprawiają zdolności matematyczne. Wykaż się inteligencją i sprytem i zagraj w najbardziej królewskie gry na świecie! Oprócz klasycznych szachów i warcabów czekają na Ciebie „Skoczki” oraz „Wilk i owca”.

 

4 interaktywne aplikacje w pakiecie:

   Zamów w pakiecie

lub kup pojedynczo

(kliknij wybrany link poniżej)

 

 

Zagraj we współczesną grę planszową dla dwóch osób na tradycyjnej warcabnicy. Celem gry jest przestawienie wszystkich swoich pionków na pozycje zajmowane na początku przez przeciwnika, czyli przeciwległe, skrajne dwie linie pól. Gracz, który pierwszy tego dokona − wygrywa. SKOCZKI

 

 

Zagraj w jedną z najpopularniejszych gier na świecie!

Szachy to gra planszowa, która nie tylko uczy logicznego myślenia ale przede wszystkim wpływa na rozwój intelektualny najmłodszych. Wspomagając rozwój inteligencji emocjonalnej i umiejętności psychospołecznych, kształtuje również umiejętność krytycznego myślenia i poprawia zdolności językowe. To niezwykła gra, dzięki której matematyka stanie się prosta i przyjemna!

SZACHY

 

 

Każda aktywność, która wymaga od nas pracy naszego mózgu, wywiera korzystny wpływ na rozwój nas samych!

Warcaby to strategiczna gra planszowa, której celem jest zbicie pionów przeciwnika. Piony poruszają się na sąsiednie pola po ukosie. Gra nie tylko uczy logicznego myślenia ale również poprawia umiejętności arytmetyczne uczniów. Stanowi świetny wstęp do nauki gry w szachy!

WARCABY

 

 

Ćwicz swoje umiejętności strategiczne i zagraj w nietypową grę o typie warcabowym. Jeden z graczy dysponuje 4 pionkami zwanymi "owcami" natomiast drugi użytkownik tylko jednym pionkiem - "wilkiem". Celem gracza-wilka jest przedostanie się na pierwszy rząd pól szachownicy. Gracz dysponujący owcami wygrywa, gdy uda mu się zablokować wilka tak, żeby nie mógł on wykonać posunięcia. WILK I OWCE
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl